2017 OUDEHASKE KERSTGROET - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van SHISHCO SY - WaarBenJij.nu 2017 OUDEHASKE KERSTGROET - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van SHISHCO SY - WaarBenJij.nu

2017 OUDEHASKE KERSTGROET

Blijf op de hoogte en volg SHISHCO

10 December 2017 | Nederland, Oldehaske

Beste familie, vrienden, kennissen en volgens van ons blog SHISHCO,

Wij wensen jullie fijne feestdagen en weer een avontuurlijk 2018.

Wij bedanken jullie voor het lezen van onze verhalen en alle leuke reacties.

Frans & Janny
S/Y SHISHCO

Dear family, friends, acquaintances, and followers of our blog SHISHCO,

We wish you happy holydays and another adventures 2018.

We thank you for reading the stories and the nice comments.

Frans & Janny
S/Y SHISHCO

• 11 December 2017 - 15:54

Jan Van Leeuwen:

Hallo Janny en Frans,
    Heel hartelijk bedankt voor jullie groet.
    Ik zie voor het eerst zo een berocht van jullie.
    Heel fijne dagen en een voorspoedig 2018 met mooie reizen.
    Groetjes,
    Jan.

Kijk ook eens op www.heereweg.nl

• 12 December 2017 - 00:57

Wijtze En Mia (SKUA):

Hoi Janny en Frans
    Het is alweer heel wat jaren geleden dat wij met elkaar in Paramaribo Kerst vierden.
    Daarna zijn onze waterwegen uit elkaar gegaan.
    Op de Azoren zijn we blijven hangen en hebben ons gesetteld.
    Wanneer komen jullie ons bezoeken?
    Je kunt op Terceira heel goedkoop je boot achter laten ( Nog geen €600.00 per jaar met water en electr) Steeds meer Nederlanders doen dat en komen naar hun boot om de Archipel te exploreren.
    Denk er maar eens over na, we zouden het leuk vinden jullie ons mooie eiland te laten zien.
    De Kerstkaart komt nog. Mia & Wijtze Quatro Ribeiras

• 13 December 2017 - 20:43

Roel En Dudu:

Frans en Janny,
    Vanuit Mindelo, Cabo Verde, heel veel plezier gewenst voor de komende feestdagen.Wij redden ons hier wel met een eendeboutje, pfff.

Roel en Dudu.

SHISHCO

Waar de SHISHCO nu ligt kun je zien op: http://www.marinetraffic.com/ais/nl/shipdetails.aspx?MMSI=244630614 Bemanning: Frans van Buuren, 03-01-1953 uit Oudehaske en . . . . . . . Janny van der Jagt, 28-12-1954 uit Zwolle De SHISHCO is een aluminium kieljacht Werf: DEVO, Hellevoetsluis. Type: Koopmans 37 Ontwerp: Koopmans sr. Bouwjaar: 1985/6 Lengte: 11,25 Breedte: 3,40 Diepgang: 1,95 Motor: Buck 36 Pk Schroef: 3 blad vast Waterverplaatsing: 8000 kg Zeilen: Quantum Stuurautomaat: Raymarine Windvaan: Sailomat Radar: 2Kw Raymarine Kaartplotter: Raymarine AIS: Zender /ontvanger Marifoons: Sailor 2 X Reddingvlot: 2 pers. Bell-ship Anker: V. Delta 16 kg. A. Bruce 20 kg Ankerlier: Lewmar elektrisch Ankerketting: 60 mtr. Accu's: 3 Windgenerator: Leading Edge 20 Ah Zonnepanelen: 2 X 6 Ah Antifouling: Intersleek Koken: 3 pits gas Bijboot: Zodiac BB-motor: Yamaha malta

Actief sinds 24 Jan. 2009