Kerstgroet 2019 - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van SHISHCO SY - WaarBenJij.nu Kerstgroet 2019 - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van SHISHCO SY - WaarBenJij.nu

Kerstgroet 2019

Blijf op de hoogte en volg SHISHCO

24 December 2019 | Nederland, Lelystad

Beste familie en vrienden,

Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en een nog beter 2020.

Voor ons beginnen de plannen voor volgend jaar vorm te krijgen.
We starten in Preveza / Griekenland, waar de boot ligt. Vertrek uit Nederland rond april. Dan blijven we een jaartje op de Middellandse Zee en gaan via de Straat van Gibraltar de Atlantische Oceaan op. Daarna is het nog open. Tijdelijk terug naar Nederland of via via richting Panama. Zeker is dat we elk jaar een aantal maanden in Nederland zullen zijn om jullie te zien en te spreken.

• 30 December 2019 - 10:34

Hans En Jos:

Dank voor jullie wensen. We zijn verbaasd, maar natuurlijk ook nieuwsgierig hoe jullie - sinds de reis naar Whitby - zo snel op Preveza terecht zijn gekomen. Dan ben je misschien wel bij ons - hier in Spanje - voorbij gekomen. Wij blijven nog een jaar in de Middellandse zee, wie weet treffen we elkaar ergens.
    Hartelijke groet!

SHISHCO

Waar de SHISHCO nu ligt kun je zien op: http://www.marinetraffic.com/ais/nl/shipdetails.aspx?MMSI=244630614 Bemanning: Frans van Buuren, 03-01-1953 uit Oudehaske en . . . . . . . Janny van der Jagt, 28-12-1954 uit Zwolle De SHISHCO is een aluminium kieljacht Werf: DEVO, Hellevoetsluis. Type: Koopmans 37 Ontwerp: Koopmans sr. Bouwjaar: 1985/6 Lengte: 11,25 Breedte: 3,40 Diepgang: 1,95 Motor: Buck 36 Pk Schroef: 3 blad vast Waterverplaatsing: 8000 kg Zeilen: Quantum Stuurautomaat: Raymarine Windvaan: Sailomat Radar: 2Kw Raymarine Kaartplotter: Raymarine AIS: Zender /ontvanger Marifoons: Sailor 2 X Reddingvlot: 2 pers. Bell-ship Anker: V. Delta 16 kg. A. Bruce 20 kg Ankerlier: Lewmar elektrisch Ankerketting: 60 mtr. Accu's: 3 Windgenerator: Leading Edge 20 Ah Zonnepanelen: 2 X 6 Ah Antifouling: Intersleek Koken: 3 pits gas Bijboot: Zodiac BB-motor: Yamaha malta

Actief sinds 24 Jan. 2009